Alla inlägg under oktober 2010

Av Ingela - 31 oktober 2010 14:55

För ett tag sen fick jag en beställning på ett bröllopskort. Bröllopet var förra lördagen och här är resultatet av kortet.

 

  

 

 

Insidan av  kortet

 

  

 

 

Kuvertet fram och baksidan

 

    

 

De som fick kortet tyckte mycket bra om det, så roligt att få reda på vad de som får mina saker tycker.

 

/Ingela

Av Ingela - 31 oktober 2010 14:47

Ännu en bloggcandy, denna gång hos Mollys scrapbooking.
Denna gång är visten dessa vackra skapelser
.

    
Sista dagen idag och imorgon kommer de att dra en vinnare.

Håller tummarna.

Av Ingela - 20 oktober 2010 12:22

Yoli håller en blogcandy.
Hon har börjat rita lite olika stämpelmotiv och vill fira det med en candy.
Det här kan man vinna (så söta)

  
Sista dagen att vara med och tävla är den 31/10.

/Ingela

Av Ingela - 20 oktober 2010 12:11

DesignAnnique har en blogcandy för att hon firar att hon har passerat 2000 besökare.

 

  


Hon lottar ut ett paket med ett hösttema och det är verkligen vackra saker.

Slutdatum är den 24 oktober.

/Ingela

Av Ingela - 20 oktober 2010 11:26

Den här gången är det Kamilla som har en blogcandy.

 

  


Hon tycker att datumet 101010 är så coolt att hon bestämde sig för att ha en blogcandy.
Det är ett hemligt paket, eller man kanske ska säga vätska med ett hemligt innehåll.

Lördag 20:e November, drar hon en vinnare.

/Ingela

Av Ingela - 18 oktober 2010 22:51

Från i torsdags tills idag har LILO på Mollys scrapbooking en tävling som syftar till Paris. Jag har aldrig varit i Paris, men jag hittade andra bra bilder som jag tyckte passade några av utmaningarna.

Nedan är de tävlingarna jag är med i och mina tolkningar.


Genom att jag har skrivit en kommentar i ett av inläggen så är jag även med och tävlar om dessa bokstäver.

  


Det har varit roliga och utmanande bidrag. Känner mig nöjd över min insatts, så nu är det bara att hålla tummarna.

Av Ingela - 18 oktober 2010 22:37

Minns ni den här låten (Vanessa Paradis - Joe Le Taxi 1987)? En låt som faktiskt alltid gör mig på gott humör och jag sjunger med utan att kunna ett ord franska. Så det blir er uppgift här! Sjung med och inspireras av färgerna i låten, rytmen eller något annat.

Berätta vad du inspirerades av när du skapade ditt alster.

 

Jag blev inspirerad av det svart/vita i låten, så jag har gjort en LO i svart/vitt.

 

  


  

Av Ingela - 18 oktober 2010 22:33

Nu inspireras vi av Caths snygga kort. Så scraplifta (härma efter) Caths kort. Det ska synas att du utgått från hennes kort men du får så klart sväva iväg åt egna håll för att få till din personliga stil.

  


Min katt Amber har varit och träffat en hane i en vecka, så jag passade på att göra ett kort till henne som tack för att hon fick vara där.
Jag har embosat några katter i svart på ett rosa papper. Sen satt ett blått band med vita stjärnor på, några rosa tygblommor och ett tygblad med lite silver på. Lite bling i ena hörnet.

    

Ovido - Quiz & Flashcards