Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Mindis Julswapp

Av Ingela - 23 oktober 2011 13:54

Jag har nu anmält mig till Mindis Julswapp. Det är första året som jag är med. Förra året så fick jag syn på det på en av bloggarna som jag följer och tänkte att nästa år ska jag nog vara med, för det verkar så roligt. Att varje dag från den 1 december till 14 december får öppna en liten klapp.

 

För att vara med i det här så ska man:

  • Först får man reda på vem man ska vara tomte till och ska läsa på vad den tycker om.
  • Sen ska man leta 24 julklappar som passar personen.
  • Sen ska man slå in 24 små paket och markera dem 1-24.
  • Efter det ska man lägga allt i en kartong och posta det till den man är tomte till innan den 21 november.

 

  • När allt detta är klart är det bara att vänta på sina paket.
  • För varje dag som man öppnar sina paket ska man ta kort på dem och lägga ut det på Julswapp bloggen och sen på sin blogg.
  • Man ska gissa vem som är sin tomte.

 

Det verkar så spännande. Men det är lite att göra också, inte vara att njuta (men jag tror det är mest att njuta).

 

/Ingela

 
 
M i n d i

M i n d i

26 oktober 2011 14:38

Jätte roligt att du vill vara med. :)

Kram
M I N D I

http://mindisrosadagar.blogspot.com

 
maritha

maritha

2 november 2011 23:38

Hej!
Tittar in för att hälsa på alla swappare som är med i år.
Har varit med några år så det är både nya och gamla bekanta....det ska bli sååå rologt att lära känna alla och att få se hur fiffiga alla är med klappar det brukar vara en fantastisk fantasi.

http://marithasdagar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 19 januari 2012 14:51

            

Av Ingela - 19 januari 2012 14:43

Fredagen den 13 och min syster tog examen från Socionom utbildningen i Örebro.   Dagen började med en långpromenad, frukost och duschen.   Hoppade in i mor och fars bil och åkte mot Örebro, lite stopp efter vägen för att köpa lite korv och mo...

Av Ingela - 1 januari 2012 15:33

  Önskar alla läsare ett riktigt     GOTT NYTT ÅR

Av Ingela - 27 december 2011 19:08

Just nu är jag uppe i Östersund och besöker min underbara mormor. Vi åkte hit i fredags och åker hem nu på torsdag.       Mycket snö har vi och det var en riktigt mysig jul med bara de nära och kära.   Kram till er alla ...

Av Ingela - 18 december 2011 17:54


Eftersom hela familjen inte kan fira jul tillsammans i år, bestämde vi att vi skulle fira en liten julafton igår. Vi träffades hos mor och far och började med lite glögg med rom smak, smarrigt. Sen blev det lite god julmat och som vanligt åt man för ...

Skapa flashcards