Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Nu har jag anmält mig till en Julmarknad den 1/12

Av Ingela - 10 september 2010 15:54

För 2 veckor så funderade jag på vad en katalog med en massa roliga och billiga saker heter. Mamma hade den en gång i tiden, så i slutet av veckan  frågade jag om hon viste vad den hette, men det visste hon inte, men hon skulle kolla upp det åt mig. Förra fredagen ringde hon och hade kollat upp vad den hete, och den heter Direct Trade.
När mamma tog reda på vad den hette kom hon i kontakt med en som är med i Fritidsföreningen på sjukhuset här. Mamma skröt över hur duktig jag är på att göra gratulationskort och andra kort. Då sa kvinnan som är med i Fritidsföreningen att de ska ha en Julmarknad på sjukhuset och hon ville att jag ska vara med och sälja mina kort. Så idag skrev jag ett mail till henne och meddelade henne att jag är intresserad av att sälja mina kort där, det får bli julkort som jag ska sälja.
Jag blev så glad när jag fick det erbjudandet, första gången som jag ska sälja mina alster. Spännande…


Jag har hittat en massa intressanta saker i katalogen som jag är intresserad av att beställa. Skulle vilja hitta flera som är intresserade av att beställa ur katalogen bara, så det inte blir så dyrt. Du måste nämligen beställa för minst 500 kronor och beställer du under 2500 kronor tillkommer frakt på 149 kronor. Så det är bra om man är några stycken som kan beställa tillsammans.

Därför har jag köpt mig lite nya saker nu i veckan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 19 januari 2012 14:51

            

Av Ingela - 19 januari 2012 14:43

Fredagen den 13 och min syster tog examen från Socionom utbildningen i Örebro.   Dagen började med en långpromenad, frukost och duschen.   Hoppade in i mor och fars bil och åkte mot Örebro, lite stopp efter vägen för att köpa lite korv och mo...

Av Ingela - 1 januari 2012 15:33

  Önskar alla läsare ett riktigt     GOTT NYTT ÅR

Av Ingela - 27 december 2011 19:08

Just nu är jag uppe i Östersund och besöker min underbara mormor. Vi åkte hit i fredags och åker hem nu på torsdag.       Mycket snö har vi och det var en riktigt mysig jul med bara de nära och kära.   Kram till er alla ...

Av Ingela - 18 december 2011 17:54


Eftersom hela familjen inte kan fira jul tillsammans i år, bestämde vi att vi skulle fira en liten julafton igår. Vi träffades hos mor och far och började med lite glögg med rom smak, smarrigt. Sen blev det lite god julmat och som vanligt åt man för ...

Ovido - Quiz & Flashcards