Alla inlägg den 21 september 2010

Av Ingela - 21 september 2010 17:31

Just nu är jag riktigt irriterad på vår skrivare. Jag har flera gånger försökt att skriva ut bilder på fotopapper, men det går inte. Det finns en tävling på SS som jag vill vara med i, men eftersom jag inte kan skriva ut mina foton så kan jag inte göra klart min bild. Ska tjata lite på min sambo och se om han får till det, för jag har riktigt bra bilder som skulle passa sen skissen. Håll tummarna för mig.

 

/Ingela

Av Ingela - 21 september 2010 09:39

Är med och tävlar om ett mycket fint paket från helenas-web. Hon firar att sen starten i april 2009 har jag haft drygt 120.600 besökare här på hennes sida. Det vill jag också vara med och fira. Hon har mycket fina mat resept och en hel del pyssel på sin sida. Candyn slutar onsdag den 22/9 kl 23.59

 

  

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards