Alla inlägg den 14 september 2010

Av Ingela - 14 september 2010 15:26

Frideborgs mys blogg firrar 1000 besökare med en blogcandy. Självklart vill jag också vara med och fira det och ha chans att vinna en massa fina priser.

  


Grattis till dina 1000 besökare.

/Ingela

Av Ingela - 14 september 2010 10:05

Igår hastigt och lustigt blev jag förfrågad om jag ville följa med på ett viktigt möte igår. Det kunde jag ju inte tacka nej till. En timme efter jag hade tackat ja, kom jag på att jag skulle ju spela djungelbingo via Mollys scrapbooking klockan 20:00 och mötet började 17:00 och var i Nyköping, så jag skulle aldrig kunna hinna hem. Förra veckan fick jag en mobil som har internet i sig och jag kan surfa så mycket jag vill på den, så jag satt och uppdaterade hela tiden när det var möte och hade med mig en lapp med orden på. Tyvärr så gick det inte så bra för mig jag fick som mest 3 i rad, men roligt var det.

Bingobrickan innan spel:
  


Bingobrickan efter spel:

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards