Alla inlägg den 1 december 2011

Av Ingela - 1 december 2011 12:52

Äntligen 1:a december och jag fick öppna mitt första paket i adventskalendern.

Jag blev så glad när jag öppnade paketet och såg dessa vackra kort, med änglar, tomtar och vackra ord. De är bara så söta.


 

 

Tack min Hemliga Tomte!

Av Ingela - 1 december 2011 12:44

Igår hade vi julavslutning med den ena kören. Förra året inledde vi en ny tradition med knytis julbord och det valde vi att ha även i år (jag kokade potatisen). I år tyckte de även att vi skulle köpa en klapp för 25-30 kr och byta med varandra. Det jag köpte var ett paket med söta änglar servetter och ett sånt här nedräkningsljus och det jag fick i mitt paket var en fin duk.

Till och med Tomten kom och delade ut paketen, så mysigt.

 

 

Till sommaravslutningen ville jag göra kortet som vi skulle ge till körledaren och den här gången frågade de mig om jag även nu ville göra kortet och självklart ville jag det. Det blev väldigt uppskattat av alla (mycket glitter).

 

 

Tyvärr alltid när jag äter en massa julmat så mår jag illa och det sitter tyvärr i även idag.

 

Kramar

Ingela

Ovido - Quiz & Flashcards