Alla inlägg den 20 november 2011

Av Ingela - 20 november 2011 11:46

Tänk så fort tiden går ibland.


Har jobbat en hel del och på den lediga tiden har jag handlat och planerat mina paket till Julswappen.

 

Igår köpte jag det sista och slog även in de sista klapparna till Julswappen. Idag ska jag skicka iväg paketet. Hoppas att det kommer att uppskattas av mottagaren.

I mitten av veckan gav jag ett Tjuvkik på Julswapp bloggen, så här ser den ut.


 


Mer bilder av det jag gjort och skickat i paketen får vänta tills i slutet av december, vill ju inte avslöja mig redan.

 

Oj vad jag längtar till nästa vecka, så mycket roligt som händer.

Måndag, tisdag och onsdag blir adventfixardagar och tisdag blir även tvättdag.

På tisdag kväll blir det körövning med den underbara kören Sing for Joy, sista övningen inför att vi ska ha det första framträdandet som den här kören på söndag. Det är ju skyltsöndag nästa söndag och kören ska stå på en terrass vid torget och sjunga ut över hela torget. Tyvärr så kommer jag nog inte att kunna vara med den dagen.

På onsdag kväll är det körövning med nästa kör, Vox Nova, även de ska sjunga nästa söndag och då kan jag inte vara med de heller.

På torsdag ska jag och sambon till Stockholm på Theprovning. Det är 1½ år sen jag fick den och nu ska vi äntligen iväg på den, ska bli så spännande.

På fredag blir det att packa det sista och sen köra till Tärna folkhögskola och där blir det Ungdomsledarutbildning hela helgen. Hem igen på söndag.

 

Önskar alla en trevlig dag och vecka!

Skapa flashcards