Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Ingela - 14 oktober 2011 10:08

Har nu under en tid haft båda skapartorka och bloggtorka.

Jag har skapat lite saker, men inte så mycket. Det har varit lite kortbeställningar och några tävlingar jag har varit med i. Har även gjort inbjudningskort, gästbok och tackkort till mitt 30-års firande jag hade i sommar, det kommer lite senare.

 

Ett tack kort till vår körledare.

Den uppskattade hon mycket och alla i kören tyckte om den.

   

 

Midsommarcrop på SS (Svensk Scrapbooking) 

Alter – Blombukett

Gör en blombukett med egentillverkade blommor!

Gjorde en bukett i lila nyanser.

 

 

LO – Tyg

Skapa en LO där du använder tyg som framträdande material. Tygla dig inte!

Hittade ett fint blomtyg som jag klippte ut lite blommor från. Använde några kort på min katt när hon sitter och ger sina bäbisar lite mat, hon har sådan härlig stil.

 

 

Kort – Glass

Gör ett kort i form av en valfri glass!

Jag gjorde en glassbägare, den fick min syster när hon fyllde år.

 

Ovido - Quiz & Flashcards