Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

LO om min stil

Av Ingela - 15 maj 2011 20:44

Mollys Skrapbooking har en tävling som de startade på National Scrapbooking Day den 7/5. Men sista dagen för tävlingen är idag. Det man vinner är att gästdesigna hos Mollys.

 

Här är mitt bidrag.


 


Dels så blev det om saker som jag tycker om, men även som visar min stil.

Lila är min färg och jag älskar körsbär.

Jag tycker om att skära ut bokstäver och nu när jag har köpt mig en Silhouette SD är det ännu roligare att skära ut bokstäver och figurer.


 

 

Wellpappen har jag gjort själv och gjort kanterna lite mörkare med stämpelfärg.

Lite tygblommor och blad och lite målade brads.

2 svart/vita kartonghjärtan.

Stämplat datumet och löv runt kortet.

Skurit ut ett hjärta och satt körsbärs brads på.

 

 


Ett kuvert med ett kort i (eftersom jag gör mycket kort).

I kortet har jag skrivit lite om min stil.

  


/Ingela

 
 
Lilo

Lilo

15 maj 2011 22:50

Vad fint! Jag börjar gilla lila mer och mer men har ibland svårt att få till det bra med den färgen. Du har lyckats! =)

http://mollysscrapbooking.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 19 januari 2012 14:51

            

Av Ingela - 19 januari 2012 14:43

Fredagen den 13 och min syster tog examen från Socionom utbildningen i Örebro.   Dagen började med en långpromenad, frukost och duschen.   Hoppade in i mor och fars bil och åkte mot Örebro, lite stopp efter vägen för att köpa lite korv och mo...

Av Ingela - 1 januari 2012 15:33

  Önskar alla läsare ett riktigt     GOTT NYTT ÅR

Av Ingela - 27 december 2011 19:08

Just nu är jag uppe i Östersund och besöker min underbara mormor. Vi åkte hit i fredags och åker hem nu på torsdag.       Mycket snö har vi och det var en riktigt mysig jul med bara de nära och kära.   Kram till er alla ...

Av Ingela - 18 december 2011 17:54


Eftersom hela familjen inte kan fira jul tillsammans i år, bestämde vi att vi skulle fira en liten julafton igår. Vi träffades hos mor och far och började med lite glögg med rom smak, smarrigt. Sen blev det lite god julmat och som vanligt åt man för ...

Ovido - Quiz & Flashcards