Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ingela - 30 april 2011 13:58

Tänk vad tiden går fort, nu i veckan fyllde jag 30 år.

 

I sommar ska jag ha en fest för nära och kära. Till den har jag självklart gjort inbjudningskort.

Lila är mig färg och det fick bli temat i korten. Inbjudan har jag embosat med guld/glitter. I fliken på kuvertet är det lite mönster.


 

 

Jag har även gjort en gästbok som jag har använt när några har kommit och grattat mig nu, men ska även ha med den på festen. Den håller samma tema som inbjudningskorten.

Hittade bokstäver som liknar de som jag har på inbjudningskorten. Har klippt ut 30 i lila papper och embosat guld/glitter på dem. För att rosetten ska synas lite bättre tog jag en mörkare lila papper till den och kanterna på pappret är samma mönster som på kuverten. Satte lite pärlor på bladvisaren (eller vad det heter).


Jag är med i SS Månads utmaning Alter och visar där upp min gästbok.


  


       

Ovido - Quiz & Flashcards