Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Mina förväntningar på 2011

Av Ingela - 3 februari 2011 12:46

Dags att blogga lite igen.

 

SS hade förra månaden (januari) en utmaning att böra en BOM (book of me)om sina förväntningar på 2011. En bra utmaning som jag var med i.

 

Så här blev min LO över mina förväntningar på 2011:

 

  

 

Orden som jag valde att ha med under mina förväntningar på 20011 är:

  • Barn
  • Harmoni
  • Må bra
  • Hus att hyra
  • Kärlek
  • Jobb att trivas med
  • Lyckad 30-års fest

          

 

Bakgrunden har jag använt mig av en gammal tapet som gjorde till 30X30 cm. Det är samma tapet som vi har i vardagsrummet. Jag har använt mig av en brun stämpeldyna och mörkat kanterna runt tapeten lite.

Siffrorna på årtalet har jag först skrivit ut på datorn och sen klippt ut dem (jag har inga fina saker så jag kan skära ut dem i maskiner, utan får göra det för hand).

Orden har jag skrivit med en svart penna på ett bakplåtspapper och sen klippt ut dem med en mönstersax. Har även här använt brun stämpeldyna runt kanterna, dels för att framhäva orden lite.

Kortet har jag satt på ett lila papper och använt silverfärgad stämpeldyna runt kanterna.

Tyg blommor som jag har satt guld Pearl Maker i mitten och tygblad som jag har hadt lite guldig stämpeldyna på.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 19 januari 2012 14:51

            

Av Ingela - 19 januari 2012 14:43

Fredagen den 13 och min syster tog examen från Socionom utbildningen i Örebro.   Dagen började med en långpromenad, frukost och duschen.   Hoppade in i mor och fars bil och åkte mot Örebro, lite stopp efter vägen för att köpa lite korv och mo...

Av Ingela - 1 januari 2012 15:33

  Önskar alla läsare ett riktigt     GOTT NYTT ÅR

Av Ingela - 27 december 2011 19:08

Just nu är jag uppe i Östersund och besöker min underbara mormor. Vi åkte hit i fredags och åker hem nu på torsdag.       Mycket snö har vi och det var en riktigt mysig jul med bara de nära och kära.   Kram till er alla ...

Av Ingela - 18 december 2011 17:54


Eftersom hela familjen inte kan fira jul tillsammans i år, bestämde vi att vi skulle fira en liten julafton igår. Vi träffades hos mor och far och började med lite glögg med rom smak, smarrigt. Sen blev det lite god julmat och som vanligt åt man för ...

Ovido - Quiz & Flashcards