Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Ingela - 12 januari 2011 13:22

Måste visa lite bilder som jag tog idag på Amber. Hon ska föda om två veckor och är redan nu väldigt rund om magen. Det ska bli spännande att se hur många bäbisar hon får.

 

      

 

Hon börjar bli riktigt less på den stora magen och vill helst ligga och sova eller gosa med mig.

Rapport om hur allt har gått kommer när bäbisarna har kommit.

 

/Ingela

Av Ingela - 12 januari 2011 13:04

Jag brukar inte få så många julkort, men jag fick tre stycken den här gången. När jag fick dem så ville jag göra något roligt med dem istället för att de ska ligga och skräpa någon stans, men jag kom inte på vad. Sen hittade jag en väldigt passande utmaning hos Kattiz Scrapp, hon firar att det var ett år sen hon hittade denna underbara hobby och jag kan bara hålla med henne om att det är en underbar hobby. Utmaningen är att man ska göra en LO av julkorten som man fick.

 

Här är mitt bidrag:

 

  

 

  

 

Jag ville använda mig av julkorten och sen brukar jag ha ett tema på mina julklappar och det ville jag också få med.

Jag kopierade alla julhälsningar från baksidan av korten och satte varje hälsning med varje kort.

Jag har först ett vanligt grönt papper i grunden och runt kanterna har jag använt mig av en grön stämpeldyna och färgat kanterna lite. Uppe på det gröna pappret har jag det pappret som jag slog in alla julklapparna med. Det röda garnet som jag har knutit runt det bruna pappret är det samma som jag hade runt alla paketen och tagen som är högst upp i vänstra hörnet satt också på alla julklapparna.

 

/Ingela

Av Ingela - 12 januari 2011 13:00

Innan nyår hade de på SS en fråga om vad man ska ha för projekt nästa år, den frågan har jag funderat lite på.
Mina projekt för det här året blir:

  • Att göra en LO över vad som har hänt under månaden.
  • Skicka ett grattiskort till alla nära och kära som fyller år under året.
  • Göra de utmaningarna som passar på omkring på nätet.

 

Jag har inte skapat så mycket den senaste tiden. Jag har kommit fram till att jag är dålig på att ta kort på saker jag gör och sen ger bort, måste bättra mig på den biten.

 

Fick många underbara julklappar, så jag måste ha varit snäll.

Jag skapade bara en julklapp och det var till min farmor, hon fick en ask som jag hade gjort och den fyllde jag med choklad.

  

 

/Ingela

Ovido - Quiz & Flashcards