Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Vad händer just nu?

Av Ingela - 7 november 2010 13:52

Just nu håller jag på att göra många julkort som jag ska sälja på en julmarknad den 1/12. Mycket tid går till det, så det blir inte så mycket annat skapande.
Nu i veckan tog all min dubbelhäftande tejp slut, jag köpte tun tejp och min syster köpa en tjockare tejp och ta med sig den igår, men det glömde hon. Så just nu kan jag inte skapa så mycket.

Önskar alla en bra dag

/Ingela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 19 januari 2012 14:51

            

Av Ingela - 19 januari 2012 14:43

Fredagen den 13 och min syster tog examen från Socionom utbildningen i Örebro.   Dagen började med en långpromenad, frukost och duschen.   Hoppade in i mor och fars bil och åkte mot Örebro, lite stopp efter vägen för att köpa lite korv och mo...

Av Ingela - 1 januari 2012 15:33

  Önskar alla läsare ett riktigt     GOTT NYTT ÅR

Av Ingela - 27 december 2011 19:08

Just nu är jag uppe i Östersund och besöker min underbara mormor. Vi åkte hit i fredags och åker hem nu på torsdag.       Mycket snö har vi och det var en riktigt mysig jul med bara de nära och kära.   Kram till er alla ...

Av Ingela - 18 december 2011 17:54


Eftersom hela familjen inte kan fira jul tillsammans i år, bestämde vi att vi skulle fira en liten julafton igår. Vi träffades hos mor och far och började med lite glögg med rom smak, smarrigt. Sen blev det lite god julmat och som vanligt åt man för ...

Skapa flashcards